loading...
پروانه عشق
behzad بازدید : 45 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود Battlefield 4 بازی بتلفیلد ۴ میدان نبرد ۴ برای کامپیوتر ، ایکس باکس ، پلی استیشن

سرانجام انتظارها به پایان رسید و پس از مدت ها نسخه بتا بازی جذاب و پر هیجان Battlefield 4 برای کامپیوتر منتشر شد . در این چند سال اخیر مجموعه بازی های میدان نبرد Battlefield  سر و صدای زیادی کرده اند. کمتر از یک هفته دیگر نسخه بتای بازی با عنوان Battlefield 4 که بیشتر از ۲ سال رویآن کار شده است عرضه می شود . نسخه نهایی بازی ۲۹ اکتبر ( ۷ آبان ) منتشر می شود . نسخه بتای این بازی محاصره شانگهای نام دارد . شما در یک محیط شهری کاملا متراکم  با پیاده نظام کامل و مبارزه با فضایی ترکیب شده است

شما بیت آسمان خراش ها با هلیکوپتربصورت زیکزاگ در حال پرواز هستید و با دشمن درست در مرکز شهر درگیر می شوید . گیم پلی بازی متعادل می باشد و نسبت به بازخورد بازیکن قابل تغییر است .

*  بازی Battlefield 4 نسخه آزمایشی Beta و بدون کرک اضافه شد *

برای کسب اطلاعات بیش تر و دانلود به ادامه مطلب بروید                                                                    


behzad بازدید : 15 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

پورمحمدی خبر داد
«پرونده‌حصر » روی میز شمخانی

با وجود اینکه همسر کروبی نسبت به توبه نوشتن کروبی و موسوی انتقاد دارد اما پالس‌هایی که از اطرافیان دولت یازدهم دریافت می‌شود به نظر می‌رسد به زودی مسئله حصر برطرف خواهد شد.

 در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری برای کسب رای تنها داشتن برنامه برای مهم‌ترین دغدغه مردم یعنی نابسامانی اقتصادی کافی نبود . حوادث بعد از انتخابات و تبعات باقی مانده از آن چونان سرفصل‌های نمازجمعه تاریخی هاشمی رفسنجانی همچنان بلاتکلیف مانده بود.

 

این دمل چرکین  در افزایش یا کاهش رای کاندیدا های ریاست‌جمهوری و اقبال مردمی تاثیرگذار بود. بر همین اساس هم کسی پیروز کارزار یازدهم شد که خود را به حامیان اصلی موسوی و کروبی نزدیک کرده بود.

 

حسن روحانی گرچه بعد از قضایای 9 دی در تلویزیون ظاهر شد و در کنار برخی دیگر از شخصیت‌های نظام به محکومیت آن وقایع پرداخت، اما در جریان رقابت های انتخاباتی از حمایت تمام قد هاشمی و خاتمی بهره می برد. 2 رئیس جمهور پیشینی که همچنان علیه کاندیداهای معترض انتخابات 1388 سخن نگفته بودند.

 

روحانی  پس از پیروزی در انتخابات و تکیه زدن به کرسی ریاست‌جمهوری گرچه با صراحت از پایان دادن به حصر دو کاندیدای معترض سخن نگفت ولی سخنانی گفت که رنگ و بوی رفع حصر می داد و اقداماتی کرد که در این راستا تعریف می شد.

 

بطوری‌که رسانه‌های داخلی و خارجی به  اقدامات وی در راستای ادای دین به رهبران اصلاح‌طلب نگاه کردند. در جدیدترین اظهارنظر دولتی‌ها در این رابطه ، مصطفی‌ پور محمدی وزیر دادگستری از بررسی مسئله موسوی و کروبی خبر داده است.

 

وی که پیش از این رئیس سازمان بازرسی کل کشور بود وقتی در کنار رئیس‌جمهور قرار گرفت گروهی از تحلیلگران سیاسی ادعا کردند وی آمده است تا مسئله حصر را با کمترین تنش رفع کند. هنگامی که روحانی وزیر دادگستری خود را برای رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد، تحلیل ها بر این  محور  بود که روحانی وی را برای حل مشکل موسوی و کروبی انتخاب کرده است.

 

با وجود این شخص پورمحمدی این مسئله را رد کرد، وی در آخرین اظهار نظرش مهر تاییدی به تمام شایعه‌های دو ماه اخیر زد. وزیر دادگستری خبر داد که پرونده میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو کاندیدای معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸، در شورای عالی امنیت ملی در دست بررسی است.


وی توضیح داده است که داستان عفو در کشورمان یک موضوع جدی و نهادینه شده است. ما قرار نیست انسان‌ها را در زندان‌ها بپوسانیم.چرا که ما معتقد هستیم که زندانی نباید زیاد در زندان بماند. زندان برای تادیب، مجازات و اصلاح افراد است و پس از آن بازگشت به جامعه است. این سیاست ادامه دارد و نسبت به زندانیان امنیتی نیز این روند ادامه خواهد داشت.


پورمحمدی تاکید کرده است که به عنوان وزیر دادگستری اصلی‌ترین رسالت‌ خود را تعقیب این‌گونه مسائل می‌داند و تصمیم دارد به طور جدی هم در دولت و هم در قوه قضاییه این مسائل را پیگیری ‌کند. وزیر دولت تدبیر همچنین عنوان کرد که پرونده آقایان موسوی و کروبی در شورای (عالی) امنیت ملی تحت بررسی است.


بررسی پرونده موسوی و کروبی در شورای عالی امنیت ملی دور از انتظار نبود چرا که پیش از این محمدتقی کروبی، فرزند مهدی کروبی خبر داد که مقام معظم رهبری با ارجاع موضوع آزادی پدرش و نیز میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به شورای عالی امنیت ملی موافقت کرده است.


کروبی این موضوع را از طریق شبکه اجتماعی منتشر کرد و ادعا کرد که چند هفته پیش در محافل سیاسی خبری از دیدار آقای هاشمی (رفسنجانی) با رهبری بیان شد که در آن، موضوع پایان دادن به وضعیت حصر و حبس غیر قانونی رهبران جنبش سبز مورد توجه رئیس  مجمع تشخیص مصلحت قرار گرفته بود. فرزند مهدی کروبی افزوده است: در همین راستا شنیده شد که رهبری موافقت خود را با ارجاع این پرونده به شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند تا این شورا با دبیر جدید به موضوع حبس  ورود ماهوی داشته باشد.


با وجود اینکه حسن روحانی  پس از تکیه زدن به کرسی ریاست‌جمهوری، رویکرد قاطعی نسبت به رفع حصر موسوی و کروبی نگرفت، چرا که رئیس‌جمهور در نخستین نشست خبری در پاسخ به خبرنگاری  که پیگیر رفع محدودیت برخی چهره‌های برجسته سیاسی در بند که سابقه انقلابی دارند، بودند، گفت: «برای حصر باید صبر کنید و به تنهایی کار رئیس جمهور  نیست و باید سه قوه تلاش کنند، اما من کاملا امیدوارم فضا تغییر خواهد کرد و بسیاری از خواسته‌هایی که مد نظر است زمینه‌اش فراهم خواهد شد.»


به نظر اکنون فضا تغییر کرده است.پورمحمدی ، وزیر دادگستری دولت  در راستای  تحقق اجماع ملی حرکت می کند. علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز فردی است که با وجود حمایت از موسوی حاضر نشد از مسائل و اتفاقات رخ داده تبری جوید؛   البته رفع حصر از کروبی  و ‌موسوی در دولت یازدهم کلید نخورده است. عسگراولادی  را به عنوان دایه‌دار این موضوع است.


حبیب‌ا...  عسگراولادی، از چهره‌های شاخص اصولگرایان سنتی ، در گفت‌وگوهای پی‌در پی با اتخاذ قاطع‌ترین رویکردهایی نسبت به رفع حصر از موسوی و کروبی اقدام کرد. 

 

عسگراولادی بارها تاکید کرد که آنها مفتون هستند و شرط رفع حصر از میرحسین موسوی و مهدی کروبی را «نوشتن توبه‌نامه به رهبر ایران به صورت پنهان یا آشکار» دانسته است. با وجود اینکه همسر کروبی نسبت به  توبه نوشتن کروبی و موسوی انتقاد دارد اما پالس‌هایی که از اطرافیان دولت یازدهم دریافت می‌شود به نظر می‌رسد به زودی مسئله حصر برطرف خواهد شد.

 

چرا که  محمود علوی وزیر اطلاعات با ارائه توضیحاتی در خصوص آزادی تعدادی از زندانیان امنیتی، گفت: ان‌شاء‌ا... امیدواریم در عید غدیر خم خبرهای خوبی در این خصوص دریافت کنیم. از سوی دیگر نیز محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه نیز اخیرا اعلام کرده بود به زودی برخی دیگر از زندانیان آزاد می شوند./قانون آنلاین


behzad بازدید : 9 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
آمدی ولی آمدنت تلخ تر از رفتنت بودی -----------------------------آغازی که پایانی

 برایش نیافتم.آرههههههههههههههههههههههههههه


behzad بازدید : 783 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

برای آنان که خالق شرایط اند نه زاده ی شرایط

(مرکز فرهنگی آمریکایی- مکزیکی): MACC

 

طرح بر پایی یک مکان فرهنگی برای هنرمندان لاتین و مردم عامه در اوایل دهه ی 1960 در شهر آستین (شهری در ایالت تگزاس) ارائه شد.جشن کلنگ زنی پروژه درنوامبر2005زده شد وپروژه درژانویه ی 2006 شروع شد.

سرانجام یک رویای سی ساله در15سپتامبر2007به همراه بازگشایی بزرگ یک مرکز فرهنگی مکزیکی آمریکا یی تبدیل به آجروملات شد.مارتین دل کمپو درسخنرانی خود برای گروهی که از طرف شهربرای انتخاب معمار برگزیده شده بودند سخنرانی خود را در موردچگونگی تصوراتش نسبت به خورشید و ماه از زمانی که به طراحی "ام.آ.سی.سی" فکر می کرده توضیح می دهد. پس ازآن " د لئون" منظره را تصویر کرده وپیش فرضی به شکل هلال ماه  ارائه می دهد.جایی که فضای اداره و کلاس ها باید جا داده شوند و به وسیله ی سه هرم متصل شوند.

این تیم طراحی بعد از گرفتن پروژه برای طراحی با مردم شهر در مورد احتیاج آنها برای توسعه ی پلان اصلی مصاحبه کردند،همچنین جلسات با سران جامعه ترتیب دادند تا احتیاجات آنها را در یابند به این دلیل که طبق گفته ی خود هیچ تفکر واضحی از این که پروژه چه چیزی باید باشد نداشتند.این مرکز توسط معمار مکزیکی تئودورگنزانس د لئون ،دارنده ی جوایز ریادی شامل مدال طلای2008 از اتحادیه ی بین المللی معماران،طراحی شده است.واین تنها ساختمان او در ایالت متحده است. آنچه که تئودورگنزانس دراین پروژه درپی آن بودهنریست که شامل پیامد های انتزاعی،ارتباطات تناسبی نور و سایه،اهمیت(مادیت)بتن وخلق یک اثرماندگار معماری است.تهیه ی پیش نویس طرح به صورت آزادانه ومدل های مطالعاتی با جزئیات زیاد روش های طراحی بود که تئودور گنزانس د لئون برای گسترش طراحی شماتیک مورد استفاده قرار داد.این پروژه در دو طبقه سازماندهی شده است.بلوک های هلالی شکل به سمت جنوب شرقی است که یک سطح افقی برای پروژه سازماندهی و درست می کند و یک میدان بزرگ به سمت رودخانه نیز ایجاد شده است.

تکمیل فاز1 "ام.آ.سی.سی" مرکز فرهنگی آمریکایی مکزیکی به دلیل داشتن قسمت های فرهنگی شهر آستین  وفضاهای سرگرمی به خلاقیت،محافظت،ارائه و ترقی میراث وهنرهای فرهنگی مکزیکی-آمریکایی اختصاص داده شد. این مکان به عنوان منبعی برای جامعه ی محلی و بازدیدکنندگانی ازمیان اعضای جامعه ومحصلان،به پرورش فهم وارتقاء فرهنگ اسپانیایی همانند خصوصیات فرهنگ جاه طلبانه ی بومیان آمریکا متمرکز است. برنامه ها و برنامه های تحصیلی شامل هنرهای بصری،تئاتر،رقص،ادبیات،موسیقی چند رسانه ای و هنرهای آشپزی است.

فاز 1 پروژه: فاز1 پروژه شامل یک میدان بیرونی ،یک ساختمان دو طبقه با اداره ها(دفاتر)، کلاس ها واتاق های ملاقات و همچنین پارکینگ همکف،فضاسازی ویکی از سه سازه ی سایه ای برای میدان است.

 


 

فاز 2 پروژه:اضافه کردن یک سالن تئاتر300 نفره، ملحقات کلاس ها و اداره ها

(برای تحصیل،نمایشگاهها،فضای تمرین نمایش،ودفاتر) و دو سازه ی سایه ای دیگر.

 

 

فاز3 پروژه:

کلاس های اضافی  و اداره ها ، یک سالن تئاتر800  نفره و پارکینگ...

 

 

پالت مصالح " ام.آ.سی.سی" همانند اکثر کارهای گنزانس د لئون عملاً محدود شده است. در اینجا اکثر مواد سفید هستند. پوشش آشکار سنگدانه ای بتن، جداگرهای سفید،دستگیره(نرده های) آلومینیومی یا شیشه ای، ویترین شیشه ای یا آلومینیومی، چوب های رنگ روشن یا فرش های طوسی.قاب بندی سازه ای و مجاری مکانیکی در استودیوها وکلاس ها کاملا مشخص است.حائل های عمودی بتنی پیش ساخته ی شیب دار طوری طراحی شده اند که وقتی از جلو به آنها نگاه شودشفاف و وقتی از زاویه هابه آنها نگاه شودمات به نظرمی رسند.

تئودور گنزانس د لئون: من معتقدم که "ام.آ.سی.سی" باید بنایی ویژه برای معرفی جامعه ی آمریکایی مکزیکی باشد وباید یک نقطه ی مرجع شهری در نقطه ای بسیار خوب درسواحل دریاچه ی "لیدی برد" ایجاد کند. من یک مجموعه طراحی کردم،یک اثر کلی ازاشکال سفید ،یک حجم منحنی،یک شکل هلالی ،یک استوانه و منشورهای سه ضلعی در سایزهای مختلف.همه ی آنها یک ترکیب هنری مطلق،منحصربه فرد وکاملا مدرن به وجود می آورند. بدنه ی منحنی شکل وهلالی فضای میدان را در بر می گیرندوچشم ها را به سمت دریاچه هدایت می کند.همه ی منحنی ها(گردش ها) و دسترسی ها به آن فضا است.این مجموعه به عنوان مکان ملاقات است. منحنی ها به عنوان گردشگاه معماری که ازچشم اندازهای متفاوت در میدان ومنظره ی دریاچه برخوردار است طرح ریزی شده است.

 



behzad بازدید : 10 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

all have our cheap beats by dre requirements to headphones in order to but kinds of requirements whom cut overall such as the realization they should be able to in good shape and not leave when in the gym or mastering ball. Have you ever heard about Create. Dre Power Betters with ControlTalk when it comes to ear headset? For anyone around the world that has not tried out majority of these headphones, they are able to make a point of doing this and the minute they purchase a taste inside the creation on Dr. Dre, they do not let go. Your present efforts heard music coming out of this original stereo earphone, you will not place a compromise in daily life. How ControlTalk headsets comfort your whole life will be comprehensible to you quickly after taking a pain. By specifically some tech that is genuinely cutting edge, such headphones will definitely amazingly satisfy your ears beautifully. You get a feeling like you're as if the song is originating actually need to run head, sort is the all round performance of these r / c headphone. At this point, there is a across the country demand for those Dr Dre headset due to excellent quality the people could enjoy particularly how they be fertile music. As well as, their design is something besides you that most folks really pleasing even though at the start it might successfully pass for headphones that are particularly delicate nevertheless indeed extremely tough. Very cheap beats by dre studio will be the company what has giving 2 year warranty over the products along with a unique 100% cash to clientele if they select the product unsatisfying. Once you purchase genuine ControlTalk headset by Expert Dre and start with them, you will be astounded how ControlTalk headset comfort your wellbeing. Whether establishing in the gym, having fun with it hard jointly with your friends, or even listening to songs while on the main move finding and catching subway, Healthcare professional Dre ControlTalk is never intending to disappoint you. And making sure that you can actually hear the right music craftsmanship, you can be certain that the music is not really going outer surface your radio stations. The headset are specially light as opposed to make your head sweat you do not realize yet that you are showing off a headset. ControlTalk feature really helps to make hands free calls upon iPhones too smartphones. A sound quality is almost certainly amazing unsurprisingly with sizeable bass, really vocals and zero distortion maybe during high notes. These kind of headphones formed all disturbance from the outside therefore , providing you with look at of genuine music surely nothing else. It is usually when you are able to end up making online singing and video presentation chats wearing these headset that you grasp how ControlTalk cheap beats by dr dre comfort each day. Are you sure you can be listening to.



behzad بازدید : 21 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)



می گویَنـــــد בل بـــــه בل راه בارَב . . .


پـــــــــس چرا ؟


وقتے בلـَم را شڪســـــتے ... בلـَـــــت نَشڪســت ???


behzad بازدید : 18 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

سخت ترین سوال جهان


 کدام دانش آموز خسته وخواب آلود به نظر میرسد؟

کدامشان دوقلو میباشند؟

چند تا زن در عکس دیده میشود؟

 چند نفرشان خوشحال هستند؟

 چند نفرشان ناراحت میباشند؟

چند نفرشان دستشویی دارن؟

 

 

 


تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 357
  • بازدید کلی : 5,375