loading...
پروانه عشق
behzad بازدید : 38 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

سکوت کوچه های تار جانم، گریه می خواهد

تمام بند بند استخوانم گریه می خواهد

بیا ای ابر باران زا، میان شعرهای من

که بغض آشنای ابر گریه می خواهد

بهاری کن مرا جانا، که من پابند پاییزیم

و آهنگ غزلهای جوانم گریه می خواهد

چنان دق کرده احساسم میان شعر تنهایی

که حتی گریه های بی امانم، گریه می خواهد



behzad بازدید : 12 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

زیر پوست مدرسه   

مهدی بهلولی،آموزگار

هنگامی که راه می رفت کفش هایش صدا می داد،یا بهتر بگویم جیرجیر می کرد. اسمش را گذاشته بودم "آرین با کفش های جیرجیری". همیشه،تا اندازه ای هم از دیگر بچه ها پرجنب و جوش تر بود و زودتر داوطلب می شد که بیاید درس جواب بدهد. درس اش،خیلی خوب نبود،متوسط بود،ولی اعتماد به نفس خوبی داشت. سال دوم دبیرستان بود و درس ریاضی. از دانش آموزانی بود که اگر در کلاس غایب می شد،غیبت اش نمود داشت و انگار کلاس کسی را کم داشت.


behzad بازدید : 7 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
ماموریت هدایت خلق و تهذیب نفوس و تعلیم و تربیت مردم و اقامه عدل و برچیدن اختلاف و آزاد کردن انسانها از چنگال اسارتها، آنچنان سنگین است که آمادگیهای ویژه ای را از نظر جسمی و روحی و علمی و اخلاقی می طلبد. به همین دلیل کسانی می توانند بار این مسئولیت مهم را بر دوش کشند که در پرتو خود سازی ها از یک سو، و امدادهای الهی از سوی دیگر، برای این امر آماده شده باشند، مسلما یک فرد عادی و ساخته نشده هرگز توانایی پذیرش چنین ماموریت بزرگی را ندارد. ادامه مطلب
behzad بازدید : 31 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فکری جدید و بسیار جالب Draw a Stickman: EPIC 1.4

قابل استفاده در تلفن های هوشمند اندرویدی

Draw a Stickman: EPIC 1.4

بازی Draw a Stickman: EPIC به شما این امکان را میدهد که کارکتر و شخصیت بازی را با خودتان طراحی کنید! یک آدمک به دلخواه خود نقاشی کنید سپس با استفاده از آتش، سلاح، و دیگر ابزارها که باز هم توسط خود شما طراحی می شود به کمک دوستتان بروید. جالب اینجاست که دوست خود را نیز باید طراحی کنید!

.

در این گیم جالب انواع سلاح ها، ابزارها و عناصر مختلف در اختیار شماست تا با کمک آن ها و چندین نوع مداد برای غلبه بر موانع تلاش کنید. تا می توانید به صورت حرفه ای نقاشی بکشید، از نقاشی ابر بارانی برای رشد گیاهان گرفته تا کشیدن یک تبر برای حمله کردن به حیوانات وحشی!

.

قابلیت های بازی Draw a Stickman: EPIC
- دارای 14 مرحله ی متنوع و جذاب
- مقابله با موجودات غیر معمول و وحشی در بازی
- امکان کشیدن تیر، نیزه و سلاح های مختلف
- دارای گیم پلی اعتیادآور به همراه کیفیت صداگذاری بالا
- دارای گرافیک بالا و جالب
- و…


behzad بازدید : 10 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

کشف یک بات تازه: Win32/Napolar

ESET موفق به کشف بات‌ جدیدی شده و نام Win32/Napolar را برای آن برگزیده است، این در حالی است که نویسنده‌ی این بات آن را سولاربات (solarbot) نام نهاده است. این قطعه‌ی بدافزاری از اواسط ماه آگوست به خاطر شیوه‌ی جالب تزریق کد و ضد-اشکال‌زدایی1 خود توجه محققان را به خود جلب کرده و به موضوع داغ انجمن‌های گفت‌وگو با موضوع مهندسی معکوس تبدیل شده است.


بقیه در ادامه مطلب!!


behzad بازدید : 10 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

سفر بعدی روحانی و ظریف کجاست؟

حسن روحانی در یک ماه و اندی که قبای ریاست جمهوری پوشیده دو سفر مهم خارجی انجام داده که در سفر دومش اتفاقی رخ داد که در پس از انقلاب بی سابقه بوده است. تماس اوباما رئیس جمهور آمریکا با روحانی اولین تماس روسای جمهور آمریکا و ایران پس از انقلاب بود او در روزهای آینده هم احتمالا سفر مهمی پیش رو خواهد داشت.

رئیس جمهور که بخش زیادی از تمرکز خود را بر ترمیم روابط ایران با کشورهایی گذاشته تا از مسیر سیاست خارجی پلی به بهبود وضعیت معیشتی مردم در داخل بزند، بعد از حضور در اجلاس شانگهای و اجلاس سالیانه سازمان ملل ممکن است دهه سوم مهرماه به عربستان سعودی برود.


behzad بازدید : 12 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

ردیف

مبحث

مآخذ

1

روش تحقیق کیفی

- روش تحقیق درعلوم اجتماعی

خدیجه سفیری،اووه فلیک

پوراحمد،علی شماعی

2

ضدروش(روش شناسی کیفی)

محمدپور

3

روش درروش وفراروش

محمدپور

4

مبانی پارادایمی روشهای کمی وکیفی

محمدتقی ایمان

5

روشهای ترکیبی

محمدپور،فصل دهم روش تحقیق بازرگان

6

درآمدی برشبکه های اجتماعی

یرون بارگمن(ترجمه خلیل میرزایی)

7

اقدام پژوهی

آهنچیان،روش تحقیق سفیری

8

تفکرفازی

- مقدمه ای برمنطق فازی

بارت کا سکو(علی غفاری)

کازوتاناکا(علی وحیدیان)ومهدی غفوری

9

10

درآمدی برپژوهشهای  کیفی

 - کمیت وکیفیت درعلوم اجتماعی

بیوک محمدی،یوفلیک(عبدالرسول جمشیدیان)

آلن برایمن(هاشم آقانوری)

 


behzad بازدید : 11 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
مشکلات ناشی از مواد آرایشی

به طور معمول مواد آرایشی صورت باید غیر حساسیت زا، ضد آكنه و ضد كومدو(جوش سر سیاه) باشد كه محصول را كمتر حساسیت زا كند. استفاده از مواد آرایشی و محصولات مراقبتی پوست بخشی از عادات روزانه ی بیشتر مردم است. در كشورهای غربی افراد


ویژگی دستمال كاغذی مناسب چیست

  یكی از محصولاتی كه طی دهه های اخیر مورد مصرف فراوان خانواده ها قرار گرفته دستمال كاغذی است. دستمال كاغذی به لحاظ یك بار مصرف بودن و در نتیجه رعایت بهداشت و همچنین به دلیل قیمت ارزان، طرفداران زیادی دارد. در این راستا كارخانه های زیادی


پیشنهاد ما برای لوازم بهداشتی

  پوست صورت بیش از پوست سایر بخش‌های بدن احتیاج به مراقبت و نگهداری دارد. خانم‌هائی که در هوای آلوده شهری مثل تهران رفت‌وآمد می‌کنند باید بیش از هر چیز به تمیز کردن پوست خود اهمیت بدهند. برای تمیز کردن پوست، انواع مختلفی از شوینده‌ها



behzad بازدید : 9 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم»
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا
 مسئولین محترم و مردم فهیم و قدرشناس  شهرستان کنارک

 اکنون که پس از شش سال تلاش بی‌وقفه برای تحقق بخشیدن به آرزوی برحق شما که همانا داشتن شهرستانی توسعه‌یافته، زیبا و عزت‌مند است ، برخود واجب می‌دانم تا به این وسیله، بزرگی و فرهنگ والای‌تان را ارج نهم و از یکایک شما تشکر کنم. به‌خود می‌بالم که نگاه‌های رضایت‌بخش و تعابیر قدرشناسانه‌ی شما همشهریان گرامی را به همراه خویش دارم و با این اطمینان، غبار خستگی از تن می‌زدایم و آرامش روان و راحتی وجدان را قرین و هم‌نشین جسم و جانم می‌سازم.

ایمان راسخ دارم که اگر امروز شهرستانمان ساختاری منسجم‌تر، سیمایی زیباتر و فرهنگی غنی‌تر دارد مرهون همراهی، حمایت و نیک‌اندیشی شما همشهریان فرهنگ‌ساز  و مسئولین محترم است. اکنون نیز خوشحالم که می‌توانم به عنوان عضو کوچکی از این جامعه‌ی بزرگ با سربلندی و آرامش خاطر در این خاک پاک بیارامم.انتظار دارم  که تقصیراتم را ببخشید و با سخاوت‌مندی همیشگی‌تان حلالم نمایید و این حقیر را از حُسن‌نیت همیشگی و دعاهای خیرتان بی‌نصیب نسازید.وظیفه‌ی خود می‌دانم از فرماندار محترم شهرستان جنای آقای سجادی ، مسئولین محترم دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و نظامی و نهادهای دولتی، روحانیون معظم، اصناف و بازاریان گرانقدر، فرهنگیان و دانش آموزان عزیز و دانشگاهیان فرهیخته بخصوص همکارانم در شوراهای شهر و روستا  و همه‌ی اقشاری که با همکاری و حمایت مداوم، در مسیر پرفراز و نشیب انجام وظایف خود یاری کردند تشکر کنم. بی‌تردید  خدمت در سنگر شورا را  در شش سال گذشته از بهترین لحظات عمرم می‌دانم و برای همه آرزوی پایداری و سلامتی می‌کنم. جا دارد از اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان  دوره‌ی سوم کنارک  نیز تشکر و قدردانی کنم که کوشیدند مسیر دستیابی به تغییر و توسعه را برای  شهرستان  هموار نمایند.

با تمام وجود آرزو می‌کنم منتخبین محترم مردم در شورای اسلامی  شهرستان  دوره‌ی چهارم بتوانند فردی توانمند‌تر از اینجانب را برای سکانداری شورای شهرستان  انتخاب نمایند تا هرچه بیشتر بر عزت و اعتبار این شهرستان ‌ بیفزایند و چهره‌ی زیبای آن‌را زیباتر از پیش نمایند.

در پایان یک‌بار دیگر از تک‌تک شما مردم شریف و بزرگوار و مسئولین ارجمند  به خاطر حمایت بی‌دریغ از اینجانب در شش سال گذشته سپاسگزارم و در پیشگاه شما سوگند یاد می‌کنم در هر جایگاهی که باشم خدمت صادقانه و بی‌منت به شهرستان و کشورم اولین و بزرگ‌ترین هدف زندگی‌ام خواهدبود.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم                     موجیم که آسودگی ما عدم ماست

خداوند یار و نگهدارتان

و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

قاسم میرزائی

 


تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 389
  • بازدید کلی : 5,407