loading...
پروانه عشق

behzad بازدید : 26 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
ترجمه متن آهنگی آذری مادر (غمگین) شاعر مادرش مرده و در شعرش بی تابی میکنه و چنین میگه:

ای زیبا کننده عمرم ، مادرم ، مال منی کجایی

نور چشمم مادرم مال منی کجایی

بیا بیا سعادتم ، بیا بیا محبتم ، بیا بیا هویتم ، مادرم مال منی

وقتی صدات میکنم بیا ، حالمو بدون مادر ، اشکهایی که بخاطرت روی زمین میریزنو پاک کن از چهرم مادرم

مادرم مال منی ،مادرم مال منی

بیا بیا سعادتم ، بیا بیا هویتم ، بیا بیا محبتم ، مادرم مال منی

چشمام جایی رو نمیبینه بخاطر اشکام ، عمرم پژمرده شده مادر ، مادرم مال منی کجایی

(خواننده این آهنگ با چه احساسی میخونه ، فریاد میزنه و میگه:*

بیا بیا سعادتم ، بیا بیا محبتم ، بیا بیا هویتم ، مادرم مال منی)*

 *******************************************************************

ترجمه ی متن آهنگی آذری ( عاشقانه غمگین)

نبودنت رو من حالا درک کردمو و از  حسرت کشیدن خیلی خسته شدم

در جاده یجایی دور می ایستمو و دزدکی نگات میکنم و گریه میکنم

شکل صورتتو در قلبم حک کردمو نگهش میدارم ، شب و روز مثل دریا متلاطم میشم و میگم عزیز جونم کجایی

اگه میدونستم میای ، می ایستادم سر راهت و گل میریختم به اون راهی که تو میخوای بیای

به این جدایی الوداع میگفتم و به پاهات میفتادمو پاهاتو میبوسیدم

در جاده یجایی دور می ایستمو و دزدکی نگات میکنم و گریه میکنم

شکل صورتتو در قلبم حک کردمو نگهش میدارم ، شب و روز مثل دریا متلاطم میشم و میگم عزیز جونم کجایی

 **************************************************************************

در راه زندگی ما روبرو شدیم ، از شبهای ظلمت به روشنایی روز رسیدیم

ولی مثل اینکه آخرش عشقمونو چشم زخم زدن ، چی میشه خدایا ما رو از هم جدا نکن

سیر نشدیم از شیرینی عشق هم خدا، نزن به قلب ما غم هجران رو خدای من

چی میشه خداجون مارو از هم جدا نکن

بشنو صدای غم مارو خدا ، مارو از هم جدا نکن

شاید این محبت در پیشانیمون نوشته شده و پاک شدنی نیست

خدا اگر میخوای جدامون کنی ،خب بکش مارو ولی جدامون نکن

چی میشه پروردگارم جدامون نکن

سیر نشدیم از شیرینی عشقمون خدا ،نزن به قلب ما غم هجران رو خدای من

مارو جدا نکن از هم خدای من ، بشنو صدای فریادمون رو خدا.

 ******************************************************************

تو رو کی دوستت داشت و کی باهات ازدواج کرد

روزگار انقدر خائن و بی انصاف بود و من نمیدونستم

باغبان محبت چقدر بی محبت بود و من نمیدونستم

گل من رو کی چید

اگر دستت در دستم بود انقدر سردم نمیشد

اگر چشات به چشام نگاه میکرد ، من سرنوشت غمگینی نداشتم

جداشو جداشو ، در سرنوشتمون بود که از هم جدا باشیم

این بلای جدایی قسمتمون بود و من نمیدونستم

نمیدونستم روزی میاد که عشقمون ناکام میمونه و دستمون از هم جدا میشه

خیلی سخته و من نمیدونستم چنین میشه

 ****************************************************************** 

اگر تو بخوای من از اینجا میرم تا که تو خوشبخت باشی یارم

اگر از ته دلت بخوای من میرم ، تا که تو خوشبخت باشی یارم

به من میگی از هم جداشیم ، باشه هر چی تو بگی

هرطور میخوای زندگی کن ، بزار درد و غم برای من بمونه ،جون من ارزشی نداره واست میمیرم

حتی اگر بخوای من از اینجاها میرم یارم تا که تو خوشبخت باشی

اگر روزی در جایی باهم روبرو شدیم نمیزارم ناراحت بشی

بهت سلامی میدم و رد میشم ولی هیچوقت فراموشت نمیکنم

این روزهای تلخی که دارمو نمیزارم تو هم این روزا رو داشته باشی

اگر ازت پرسیدن چرا از هم جدا شدین ، نگو که تقصیر تو بوده ، اسم من رو بده و تقصیر رو بنداز گردن من

اگر در ادامه پرسیدن پس چرا دوسش داشتی بگو اشتباه کردم

اگر باور نکردن ، بگو خودم بیامو بهشون اینطور بگم ، تا که تو خوشبخت باشی یارم

***********************************************************************

میخوام فراموشت کنم ولی قلبم نمیتونه ، ولی حتی اگر قلبم هم نخواد فراموشت کنه نمیام ببینمت ،بهت قول میدم نیام ببینمت تا اینکه تو خوشبخت باشی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 352
  • بازدید سال : 691
  • بازدید کلی : 5,709