loading...
پروانه عشق
behzad بازدید : 7 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

هعی فلانی گفته بودم من آدم حسودیم ؟ آره گفته بودم ، مطمینم نه یه بار شایدم هزار بار گفتم که آدم حسودیم ،  تو هم شنیده و دیده بودی که حسودم ؟ مگه نه ؟ بگو که می دونستی من آدم حسودیم ؟ فک نکنی من از این دخترایی هستم که نسبت به چیزای الکی حسادت می کنم ها ؟ مثلا از اینکه دختر همسایه واحد چندمی مامانش برای تولد 25 سالگی یه 206 گوجه ای خوشگل خریده باشه حسودی کنم ؟ یا مثلا به  دختر خاله خانوم که فلان تبلت رو از فلان پاساژ معروف خریده حسودی کنم نه فلانی  ؟ من فقط در مورد چیزای ناب حسودم ، برای حسای ناب حسودم ! هعی فلانی من دارم از دوست داشتن حرف می زنم ، از عشق نه ؟ فقط از دوست داشتن ، از دوست داشتن یه دوست ناب ! راستی بهت گفته بودم که کلی دوستت دارم ؟ نه نگفته بودم ؟ هعی فلانی می دونی چی شد امروز عصر ؟ می دونی چه طور گیج و منگ داشتم یه جمله رو می خوندم ؟ چند بار خوندن برای فهمیدن یه جمله خوبه ؟ هعی فلانی من آدم حسودیم !  من از ، از دست دادن آدما می ترسم ، از اینکه بهترین دوستمو از دست بدم می ترسم ، از اینکه تو رو کنار یکی دیگه ببینم می ترسم ، از اینکه تو رو به خوام با یکی دیگه تقسیم کنم می ترسم ! هعی فلانی من از این آدمای سفت و سخت این شهر می ترسم ، تو که می دونستی من با 99/99 درصد این آدما غریبه ام  ! که اگه تو بری من بین این آدما غریب تر می شم !  هعی فلانی باید یه قانون نانوشته باشه که آدما هیچ وقت نرن کاش قبل از رفتنت کل خیابونای این شهر رو می تونستم باهات پیاده گز کنم اینبار هیچی نمی گم حتی یه کلمه هم حرف نمی زنم فقط دلم می خواد اینبار خوب ببینمت قبل رفتنت !

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 366
  • بازدید سال : 705
  • بازدید کلی : 5,723